Support & service.

Support dygnet runt – alla dagar

Vår kundsupport som är verksam över hela Norden står till ert förfogande dygnet runt under årets alla dagar!

Reklamation

    Det datum då vi köpte av Sala Brand AB, följande vara/varor och tjänst/-er av er som vi som vi vill åberopa reklamation:

    Referens: (byggnationsnummer/dagens datum)

    Reg. nummer:

    Typ av fordon/produkt:

    Anledningen till åberopande av reklamation är följande:

    Vi önskar att ni åtgärdar fordonet/produkten snarast.
    Dessutom vill vi få ersättning för följande utgifter som vi drabbats av på grund av de fel som visat sig:

    Vi vill att ni snarast möjligt kontaktar oss med ett förslag på lösning, dock senast:

    Kontaktuppgifter, beställare:

    Med vänlig hälsning, Sala Brand AB

    Bokning av service

    För bokning av service vänligen kontakta Kai Hedlund på tel. 0224-37362 eller reparation@salabrand.se

    Reservdelar

    FAQ.

    Här följer en lista med frågor och svar som kan vara till hjälp i kontakter med Sala Brand AB. Klicka på plusset, och du får svaret.

    Kontakta Jan Hedlund (tel. 0224-373 65) eller John Eriksson 0224-373 69.

    Leveransadressen är Norrby Boda 103, 733 92 Sala.

    Vår godsmottagning är bemannad till kl. 15:30. Ansvarig för godsmottagningen är Per-Arne Eriksson tel: 0224-373 76.

    Kontakta i första hand referensen på fakturan alt. växeln (tel: 0224-37360) så hjälper vi dig.

    Har ni andra frågor som ni tycker vi bör inkludera i vår FAQ ber vi er att skicka dom till oss via detta formulär.

    Tack!